مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-05سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در تمام شهرهای کرمانشاه برگزار می شود 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تمامی شهرستانهای استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تمامی شهرستانهای استان خبر داد.

عباس سروری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه محل تجمع راهپیمایان 22 بهمن در شهر کرمانشاه میدان آزادی خواهد بود، گفت: راهپیمایی22 بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت 9:30 صبح این روز از دو مسیر چهارراه مدرس و سه راه 22 بهمن به سمت میدان آزادی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه خواهد بود.

سروری در ادامه از سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی خواست تا برای خدمت رسانی مطلوب به مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پای کار باشند و گفت: برای اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در مراسم راهپیمایی22 بهمن برنامه ریزی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مظهر وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: این راهپیمایی در تمامی شهرستانهای استان کرمانشاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در تمام شهرهای کرمانشاه برگزار می شود 

راهپیمایی 22 بهمن در تمام شهرهای کرمانشاه برگزار می شود